Alla inlägg den 15 augusti 2018

Av lady1980 - 15 augusti 2018 19:54

Kan man verkligen må dåligt när man inte gör något på jobbet?

Mår kass   

Det är inte jag, det här. Allt är bra, inget stör mig, ingen stress, men jag mår inte bra. Ska jag kanske inte känna efter så mycket? Vad händer i kroppen, den hänger inte med mig längre. Jag försöker ta hand om den, det sägs aldrig vara för sent. Sedan förra veckan har jag infört nya rutiner med morgon strechning. Känns otroligt skönt att vakna och bara med mig själv. Ibland hinner jag strecha 5 min, ibland hela 20. Men det viktiga att jag gör det varje dag. Jag har märkt att jag inte har lika ont.

Nu när värmen är över så har jag kommit igång med träningen. Känns stabilt att få gå tillbaka till rutiner. Jag fortsätter med mammafitness schemat. Och jag har tagit paus under 3 veckor av min semester då jag inte räknat kalorier, men räknar igen (och väger maten). Inte allt dock, utan bara när jag känner att jag inte ens vet på ett ca. Kroppen säger liksom till när det är dags för mat igen och ibland har jag märkt att det går liite för mycket tid för då blir jag kinkig.

Försöker förbereda mig mentalt för nästa vecka. Ungarna börjar skolan och jag ska till tingsrätten.

Andas.

Ovido - Quiz & Flashcards