Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av lady1980 - 20 augusti 2018 22:10

Nu är jag förlovad! Hurra för oss!
Vi hämtade ut våra ringar.

Det började med att jag ville ha en ring...

Ringarna utbyttes hemma i köket under tiden vi stekte potatis...
Romantisk på vårt märkliga sätt. Vi ska fira förlovningen med utemat med barnen (!) för att ev senare i höst göra en liten weekend resa (utan barn förhoppningsvis) . Är det tänkt.
Sen får vi se hur det blir i verkligheten.

Jag har skojat ofta om att jag vill gifta mig, och det snart, vilket jag också vill (kanske). Hmm...får nog diskutera med mig själv detta då allt låter väldigt dimmigt.

För mig så är giftemål stort, och man gör det inte med vem som helst, ba sådär. Och jag vet faktist inte om jag vill gifta mig igen...någonsin. Speciellt inte då sambon är emot giftemål och detta är hans tredje förlovning. Det viktiga väl är att man älskar, respekterar, vårdar varann oavsett om man är gift eller inte.
Hur ser du på äktenskap?
Nåja, jag är glad för jag fick min fina ring.

Av lady1980 - 20 augusti 2018 11:30

Hurra! Äntligen har skolan börjat!!
Lyckan är total för de flesta föräldrar med barn i skolålder skulle jag tro. I alla fall för mig! Tillbaks till rutiner, tråkiga vardagen, hösten och ny enegi, nya mål, nya planer!

Ovido - Quiz & Flashcards