Alla inlägg den 18 augusti 2018

Mat

Av lady1980 - 18 augusti 2018 15:30

Resultat på bild när man är jättehungrig och lägger upp mat för att fota för instagram och råkar smaka på den innan...

Av lady1980 - 18 augusti 2018 13:55

Är så jäkla arg!! Hela morgonen har gått åt att städa åt stora sonens rum. Han har ätit i sitt rum vilket har lett till att han har massor med myror. Kläder ligger lite överallt. Väskor som han behöver samt inte behöver ligger runt om på golvet. Och så kryper det myror, spindlar samt silverfiskar bl annat.
Herregud va arg jag blev!!! Hur fan ska jag kunna lära en 15 åring att städa sitt rum när han verkligen skiter i det?
Problemet med mig när hag blir arg är att jag tar tag i det själv. Jag fick panik med alla kryp där. Man måste ju hålla reda, ta hand om huset i vilket fall som helst. Så det blev dubbel dammsugning av rummet, tog bort bland annat två stycken spindelnät. Och så våttorkning av golvet överallt. Hann inte med att dammtorka, jag var så ledsen. Sonen låg på sängen med sin telefon medan jag låg på alla fyra och våttorkade under hans säng. Helt plötsligt kom tårarna. Inte för att jag fick städa utan för att jag inte har lärt honom något här i livet. För att han får hela sitt barnbidrag för att göra det han tycker är kul vilket är sova, spela spel och spela hockey. Ingenting annat har har gjort. Han är inte intresserad av något annat heller för den delen. När man frågar vad han ska bli när han blir stor så säger han miljonär. Ehh...

Ovido - Quiz & Flashcards