Alla inlägg under september 2017

Av lady1980 - 30 september 2017 11:00

          

Aktieköp för september.

Av lady1980 - 16 september 2017 15:30

Varför är det så svårt att slänga saker?

Varför är det svårt att skiljas från saker man inte använder?

Massa plagg ska ut innan något får köpas !

Inventering av kläder pågår...

Av lady1980 - 1 september 2017 14:15

Jag har lovat mig själv att tänka på vad jag köper. Handlar mest om kläder till mig själv. Men även till barnen. I och med flytten så har jag slängt massor med saker. Kläder, böcker, gamla telefoner etc  Om man tittar i min garderob (läs flyttlådor) just nu ser man kläder som aldrig har blivit använda. Eller kläder som jag köpt som jag aldrig känt mig bekväm i. Jag skulle kunna halvera den utan att sakna de plaggen som jag blir av med.. Egentligen borde jag slänga ut alla lådor. Men nopp, jag kommer ta fram plagg för plagg och sortera.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards