Alla inlägg den 29 december 2017

Av lady1980 - 29 december 2017 17:15

Idag satte jag (äntligen) på mig mina träningskläder och gick ut och sprang. Brukar vara expert på att hitta på ursäkter för att inte gå träna vilket är inte bra då jag vet själv att jag mår otroligt bra av träning, men dagens löparpass, den jag har fasat för hela hösten, för kallt, för halt, för blött, för trött, blev äntligen av! Hurra för mig!
Bra att ha det gjort innan jag hämtar barnen. Och bra för figuren då jag såg ut som en uppstoppad korv.
Jag fortsätter hävda att det är hormoner plus socker och kolhydrater plus stillasittande på jobbet samt mysande i soffan som gör att allt samlas på magen.
Ja och så stress på det :(
Jag vet själv att jag måste ta mig tiden att träna, men hur ska det gå nu när jag har äntligen upptäckt Netflix?



Hur som helst skönt med träning. Mitt mål för 2018 måste bli att bättre ta hand om sig själv och göra saker som jag mår bra av tex träna.

Ovido - Quiz & Flashcards