Alla inlägg den 9 maj 2018

Av lady1980 - 9 maj 2018 22:17

Halvdag på jobbet idag. Jag har utnyttjat tiden väl. Sprungit 3,5 km, kört ordentligt styrkepass hemma och har även hunnit fika med en vän under kvällen. Nu soffläge...

Vackert utanför sonens fönster

Av lady1980 - 9 maj 2018 11:10

Jag hatar shopping! Hatar allt vad det innebär. Trängas i affärer, byta om 50 gånger, leta, söka och framför allt folket!

Mammor med sina vagnar är värst! De kommer där, gärna med sin dubbelvagn som om de är de enda som går i gångarna, i centrum, på cykelvägen etc Hur mångar gånger har man inte blivit påkörd, överkörd på tårna och så blänger de på en som om de är jag som måste flytta på mig bara för att hon har en vagn. Vad är fel med folk!?

Tycker därför det är så skönt att man kan handla allt på nätet. Allt!

Var tvungen att beställa färg till vår skrivare, gjorde det genom refunder.se och vips så fick jag 116,44 sek tillbaka!

Billigare än affären, jag behövde inte lyfta på min rumpa och jag sparade tid.

Samma sak med kläder, hygien, och hudvård.


Obs! Detta är inte samarbete.

Ovido - Quiz & Flashcards