Alla inlägg den 28 juni 2018

Av lady1980 - 28 juni 2018 21:15

Tänk att tiden går fort, så fort. Min förstfödda fyller 15 idag     

Tittade på gamla kort, så liten han var. Kommer ihåg första gången jag såg honom. Han föddes 20:30 på kvällen. Jag var så trött, förlossningen tog tid, han förlöstes med sugklocka och hans huvud såg helt fyrkantig ut, och jag tänkte Herregud, är det så barn ser ut, haha. Han var väntad och älskad från samma stund. Han lärde mig vad kärlek är.

Det var konstigt och otroligt stort att vara 3 helt plötsligt. Jag var bara 23 och visste inte vad jag skulle göra när han började gråta. Det enda jag fick som instruktion från sköterska är kolla blöja, ge mat, krama.

Nu är han 15 och det funkar likadant (förutom blöja dårå). Uppmärksamhet, mat och kramar (även om det är svårt att krama en 15 åring)   Han har haft tuffa år men jag är otroligt stolt över min krigare   

Ovido - Quiz & Flashcards