Alla inlägg den 25 juni 2018

Av lady1980 - 25 juni 2018 16:35

Somnade kl 3 inatt. Vaknade av och till innan jag gick upp halv 7. Tråkig dag på jobbet som vanligt.
En av mina chefer undrade vad jag skulle vilja jobba med när vi hade utvecklingssamtal. Den frågan tänker jag på varje dag. Varje dag när jag sitter framför min skärm och känner att detta är inte de arbetsuppgifter som jag stimuleras av.

Jag har dock bestämt mig att ta det lungt i sommar och ladda mina energier. Jag känner mig utmattad. Inte deprimerad, bara utmattad. Semester närmar sig och jag känner mer och mer att jag vill gömma mig från omvärlden och bara vara. Tittar på mina barn, det är ju nu jag borde aktivera dem, göra saker med dem. Men jag orkar inte. Och jag orkar inte ens ursäkta mig för det. Det får bli som det blir. De verkar inte så engagerade i att jag vill hitta på saker, var ju på dem hela våren. Frågan är vad man ska göra hemma i 4 veckor.


Ovido - Quiz & Flashcards