Alla inlägg den 15 juni 2018

Av lady1980 - 15 juni 2018 14:09

-2,9 kg på 2 veckor.

Det kan inte stämma. Jag får kolla om vågen visar rätt.

Kämpar fortfarande med mammafitness. Eller rättare sagt med att byta ut mat jag är van vid att äta mot nyttigare alternativ.

Det finns hur mycket som helst!! Kommer på mig själv att jag är rädd att testa nya smaker. Jobbar på det.

Herregud vad mycket onödigt fett jag stoppat i mig! Inte undra på att jag såg ut hur jag såg ut. Och mått som jag mått. Och haft problem med magen åt både ena eller andra hållet. Och skylla sen på gluten eller laktos.

Nu har min kostrådgivare ändrat min schema så att jag kan äta mer kolhydrater och mindre protein. Och mer mat.

Jaha ja...det som jag har så lätt för. Fast senaste ett par dagar har jag varit trött. Vet inte om det beror på barnens pappa som drar energi från oss alla (den eviga kampen) , för att jag har sovit dåligt eller om jag äter för lite på riktigt. Jag har även varit hungrig, vilket är bra nu när jag ska äta mer.



Ovido - Quiz & Flashcards