Alla inlägg den 20 september 2018

Tid

Av lady1980 - 20 september 2018 10:13

Hinner inte med mina dagar. Hinner inte skriva här fast jag har tänkt många gånger.

Har nu börjat ny tjänst och har upplärningsperiod. Min chef lär upp mig och hon ska tydligen på semester i en vecka. Det har varit långa dagar, har ibland kommit hem vid 18 tiden. Jag hoppas verkligen att detta blir bättre då min mage har pajat totalt. Det är inte bara jobb som jag ska hinna med. På de senaste veckorna hann jag även med 2 föräldramöten, skjutsade barn fram och tillbaka till sina träningar. Hann även läsa i mina kurser...

Igår satt jag i skolan på stora killens föräldramöte. Fick några minuter efteråt att gå fram och hälsa på mentor och för första gången på väldigt länge hörde jag att det har skett en förändring till det positiva. Jag tar inte glädjen i förskott.

Ovido - Quiz & Flashcards