Alla inlägg den 30 april 2018

Av lady1980 - 30 april 2018 22:56

Har hänt en del saker på jobbet som gör att jag har börjat söka jobb. En del av mig känner att jag verkar vilja springa ifrån problem, men en annan del känner mig klar med det jag har kunnat tillföra för företaget.

Jag har tagit tid för att plugga. Ordentligt. Skönt att kunna göra det nu när ungarna inte har sin hockey, skulle ju aldrig funka annars.
Har även tagit tid till mig. Har sprungit nästan varje dag. Har planterat mer växter. Har rensat i trädgården. Har mediterat, städat, skrivit dagbok och njutit av tillvaron. För första gången på länge. För första gången på länge mår jag bra, har hittat balans i min tillvaro. Tror att en del av det har att göra med att jag bestämt mig för att byta jobb. Har kommit på vad jag egentligen vill göra. Och hur jag vill att livet ska se ut. Barnen mår bättre vilket förbättrar tillvaron ännu mer.

Imorgon fyller jag 38. Hurra för mig!
Ser inte en dag över 25 om jag får säga det själv.. Det var ju igår jag var 25, och nu helt plötsligt 38. Jag är närmre 40 än 30...och ett år närmre pensionen. Yey!

Ovido - Quiz & Flashcards