Alla inlägg den 15 januari 2018

Av lady1980 - 15 januari 2018 12:26

Inte bara radio. Utan även tv och tidningar. Har aldrig radion på nuförtiden i bilen. Irritationsmoment en måndags morgon är att sätta på radion i bilen för en färd till skola för barn 1, där inte en enda sång spelades, utan endast reklam. Radion stängdes av för att sättas på några minuter senare av barn 2. Färd till skola för barn 2 resulterade i att jag stängde av på halva vägen. Jag vill inte ha info som jag inte ha bett om. Om jag vill köpa något så tar jag reda på det genom att samla info själv. Eller få betalt för att jag tittar eller hör på reklam. Har aldrig ångrat att jag skaffade betald spotify!
Samma sak med Tv. Har inga betal kanaler. Skulle aldrig få för mig att betala igen(har ju faktist gjort det en gång i tiden) för reklam (som jag inte bett om) som spelas stup i kvarten. Tidningarna likaså. Grr!

Ovido - Quiz & Flashcards