Alla inlägg den 14 januari 2018

Av lady1980 - 14 januari 2018 20:16

Alla mina är hämtade. Alla är (snart) mätta och belåtna. Vi eldar, otroligt mysigt. Enda som saknas är snö.

Av lady1980 - 14 januari 2018 17:50

Idag har det varit hockey dag. Matcher, träningar, skjutsning fram och tillbaka och en hel del frysa... Nu är det jag som har fungerande markservice hemma. Rollerna är ombytta. Jag kan inte påstå att jag inte njuter av det. Och uppskattar det och honom som gör det möjligt för mig att engagera mig i mina barn. Och njuter av det.
Min separation är nog det bästa som kunde hända i barnens liv. I många avseenden.
Om knappt 3 timmar blir sista hämtningen så att man har någon timme av söndags mys innan jag ska sova.

Av lady1980 - 14 januari 2018 13:19

Är lite stolt över att nobba kaffet på en cafe för 49kr. 49!!! Man kan få en hel dags mat för 49 spänn. Eller 2 kg kaffe som man kan brygga själv med vatten från kranen. Om man köper 1 sån kaffe varje vecka så blir det ca 2500kr. Tänk vad mycket man kan spara på ett år om man tänker efter före...

Av lady1980 - 14 januari 2018 13:16

Jag står på cafet i en av ishallarna i väntan på match. Andra mammor och pappor kommer in, köper kaffe, hälsar. Jag inser att jag vet inte ens namn på vissa. Och skulle aldrig gissa om vilken unge tillhör till vilken förälder. Min son har spelat hockey sedan han var 5-6 år gammal. Jag har sett föräldrarna/hälsat på i nästan 10 år.


Skapa flashcards